شهرهای مختلف کشور در حمایت ازمردم لردگان

به گزارش سایت “ایران آزادی”، شهرهای مختلف کشور، روز شنبه ۱۳ مهرماه ۹۸ بدنبال قیام مردم و جوانان لردگان و در پی اهانت وزیر بهداشت و درمان حاکمیت آخوندی به مردم غیور لردگان، مردم و جوانان دلیر شهرهای اصفهان، کازرون، مسجد سلیمان و ارومیه در حمایت مردم و جوانان لردگان برخاستند.

بعدازظهر روز شنبه ۱۳مهرماه، براساس فراخوان قبلی، ده‌ها تن از مردم در سی و سه پل اصفهان در حمایت از مردم و جوانان لردگان دست به تجمع زدند.
آنان شعار می دهند:

هموطن با غیرت حمایت حمایت
لرهای ما بیدارند از اهانت بیزارند
وزیر بی‌لیاقت استعفا استعفا

تجمع کنندگان همچنین دست‌نوشته‌هایی در دست دارند که بر روی آن نوشته شده:
«چنارمحمودی تنها نیست». شهرهای مختلف کشور، روز شنبه ۱۳ مهرماه ۹۸ بدنبال قیام مردم و جوانان لردگان و در پی اهانت وزیر بهداشت و درمان حاکمیت آخوندی به مردم غیور لردگان، مردم و جوانان دلیر شهرهای اصفهان، کازرون، مسجد سلیمان و ارومیه در حمایت مردم و جوانان لردگان برخاستند.

همچنین در این رابطه یکی از جوانان از ارومیه نیز با دادن یک پیام، حمایت مردم ارومیه از هموطنان لر و بختیاری در شهرستان لردگان را اعلام کرد و گفت:

«درود به ملت شریف ایران. من از ارومیه از دیار بابک خردمدین، ستارخان و باقرخان، حمایت خود را از ملت وطن‌پرست لر و بختیاری اعلام می‌کنم. و اگر فراخوانی برای حمایت از مردم شریف لردگان اعلام کنند، من در خیابان‌ها حاضر خواهم بود.

ملت ایران!
سکوت ما روح پدران و سازندگان ایران را در عذاب و ما ر ا دچار مشکل جبران ناپذیری برای خود و آیندگان خود ایجاد می کند. پس اتحاد اتحاد اتحاد رمز پیروزی ما در مقابل ظلم و ستم آخوندی هست. به امید فردایی بهتر برای ایران عزیزمون».

یادآوری اینکه: استاندار مزدور چهار محال بختیاری مدعی شده بود در اعتراضات روز شنبه مردم مظلوم لردگان عناصری از خارج استان وارد شدند.  یک کلیپ ویدئویی مورد هدف قرار گرفتن دانش آموزی که به مدرسه می‌رفته است را توسط دژخیمان خامنه‌ای نشان می‌دهد؛ کار دیکتاتور‌ها دروغ‌پراکنی است برای اینکه صدای مردم را قطع کنند.