با حکم دادگاه انقلاب تهران؛ شهیندخت مولاوردی به دو سال و شش ماه حبس محکوم شد

شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، توسط دادگاه انقلاب تهران به دو سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شد. این پرونده با شکایت دستگاه امنیتی و انتظامی علیه وی گشوده شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، دادگاه انقلاب تهران، شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده را به حبس محکوم کرد.

بر اساس این حکم که توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران صادر و به خانم مولاوردی ابلاغ شده است، وی از بابت اتهام “در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با پوشش مسئولین نظام و با هدف برهم زدن امنیت کشور” به دو سال ۲ حبس تعزیری و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

روز دوشنبه ۱۴ مهرماه ۹۹، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وی با حضور وکیل مدافع متهم، نماینده حقوقی، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و نماینده دادستان در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

کیفرخواست خانم مولاوردی پیشتر در مردادماه امسال با شکایت دستگاه امنیتی و انتظامی ایران در دادسرای فرهنگ و رسانه صادر و جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شده بود.

همچنین در گزارش فارس آمده است، شهیندخت مولاوردی پیشتر نیز در دادگاه کیفری ۲ تهران از بابت اتهام “تشویق به فساد و فحشا و ترغیب افراد به انحرافات جنسی مستوجب تعزیر”، مجرم شناخته شده و محکومیت وی صادر شده بود.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۶ دسامبر ۲۰۲۰