اصلاح طلبان مرغ هائی خودخواسته برای عروسی و عزا


از تهران خبر رسیده است که با موافقت علی خامنه ای دیروز مجلسی از سوی حسن روحانی، رئیس ویترین رژیم اسلامی، عده ای از اصلاح طلبان را به بهانه افطار احضار کرده و پس از نطقی که منظور دستور جلسه را در خود نهفته داشت به تنی چند از آن ها اجازه داد که بار دیگر به ابراز وفاداری به حکومت خامنه ای بپردازند. البته برای آنکه امری به مرغان اصلاح طلب مشتبه نشود از تنی چند از اصولگرایانی که برای افطار از مرغ سرخ شده هم چندان بدشان نمی آید، مانند حداد عادل، تیز به جلسه مزبور دعوت شده بودند.
در این “افطاریه” تعدادی از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و عده ی دیگری از استمرار طلبان حکومت اسلامی (اصلاح طلب و اصولگرا) شرکت داشتند. نام های تعدادی از این افرد از این قرار است: محمدرضا جلایی پور، الیاس حضرتی، بهزاد نبوی، محمد سلامتی، علی شکوری راد، ابراهیم اصغرزاده، علی ربیعی، محمد قوچانی،محمدعطریانفر، فیض الله عرب سرخی، محمد علی ابطحی، قدرت الله علیخانی، جواد امام، حسین مرعشی و … . البته در این میان عده ی دیگری از اصلاح طلبان مثل تاجزاده و حجاریان یا احضار نشده بودند و یا وقعی به افطاریه “حاج حسن” نگذاردند.
اهمیت این نشست کوهی نبود که موشی بزاید. حسن روحانی احضار شدگان را دعوت به همکاری و تبلیغات بیشتر در شرایط سخت رژیم اسلامی نمود.

خبرگاه