دستکم ۷ تجمع اعتراضی برگزار شد

طی روز گذشته و امروز یکشنبه ۶ شهریور، شماری از کارمندان و کارگران شهرداری کوهدشت لرستان در مقابل فرمانداری این شهر، جمعی از رانندگان استیجاری شهر ارومیه در مقابل ساختمان شهرداری و شورای این شهر، جمعی از سرایداران و خدمتگزاران مدارس استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش این استانها، شماری از داوطلبان کنکور، در مسجد الرحمان تهران، جمعی از کارکنان شرکت بنیان توسعه راستین بندر امام خمینی در محل کار خود و جمعی از رانندگان کامیون در مرز نوردوز در آذربایجان شرقی در مقابل پایانه مرزی نوردوز در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

تجمع این کارمندان و کارگران در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات‌شان صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی رانندگان استیجاری ارومیه
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۱، جمعی از رانندگان استیجاری شهر ارومیه در مقابل ساختمان شهرداری و شورای این شهر دست به تجمع زدند.

تجمع این رانندگان در اعتراض به عدم پرداخت حقوق ۳ ماه خود و دیگر مطالباطشان صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی سرایداران و خدمتگزاران مدارس در استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۱، جمعی از سرایداران و خدمتگزاران مدارس استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش این استانها دست به تجمع زدند.

تجمع این سرایداران و خدمتگزاران در اعتراض عدم همسان سازی حقوق و دیگر مطالباتشان صورت گرفته است.

تجمع داوطلبان کنکور در تهران
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۱، شماری از داوطلبان کنکور، در مسجد الرحمان تهران دست به تجمع زدند.

تجمع این داوطلبین در اعتراض به مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب صورت گرفته است.

داوطلبان با در دست داشتن پلاکاردهایی از قبیل «مدرسه های پولی حامی طرح زوری، ما دیگه پول نداریم واسه معدل بذاریم» خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

تجمع کارکنان شرکت بنیان توسعه راستین
به گزارش من و تو، امروز یکشنبه ۶شهریورماه ۱۴۰۱، جمعی از کارکنان شرکت بنیان توسعه راستین بندر امام خمینی در محل کار خود دست به تجمع زدند.

تجمع این کارکنان در اعتراض به عدم همسان سازی حقوق و دیگر مطالباتشان صورت گرفته است.

رانندگان کامیون در پایانه مرزی نوردوز
به گزارش رادیو فردا، روز شنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۱، جمعی از رانندگان کامیون در مرز نوردوز واقع در آذربایجان شرقی در مقابل پایانه مرزی نوردوز دست به تجمع زدند.

تجمع این رانندگان کامیون در اعتراض به بلاتکلیفی و عدم دریافت مجوز عبور از مرز ایران و ارمنستان صورت گرفته است.

به گفته این راننده کامیون، به مدت ۵ روز است در انتظار دریافت مجوز عبور از مرز هستند و تاکنون مسئولان حاضر به پاسخگویی به آنها نبوده است.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)،۲۹ اگوست ۲۰۲۲