دستکم شانزده تجمع اعتراضی برگزار شد

روز دوشنبه بیست و دوم خردادماه، شماری از بازنشستگان مخابرات شهرهای تهران، رشت، شهرکرد، اهواز، زاهدان، اراک، مشهد، زنجان، دزفول، یاسوج، شیراز، بروجرد، بجنورد و سنندج به صورت جداگانه در مقابل ساختمان های مرکزی مخابرات این شهرها، جمعی از کارکنان شهرداری یاسوج در مقابل ساختمان استانداری کهگیلویه و بویراحمد و گروهی از خانواده ‌های بیماران هموفیلی در مقابل سازمان غذا و دارو در تهران، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

بازنشستگان معترض خواستار “اجرای کامل آیین نامه استخدامی ۸۹/۲۴، پرداخت کامل رفاهیات و دیگر معوقات مزدی و همچنین اجرای کامل بیمه تکمیلی و هزینه های درمان” هستند.

تجمع اعتراضی کارکنان شهرداری یاسوج
به گزارش ایسنا، امروز دوشنبه بیست و دوم خردادماه ۱۴۰۲، شماری از کارکنان شهرداری یاسوج، در مقابل ساختمان استانداری کهگیلویه و بویراحمد دست به تجمع اعتراضی زدند.

این کارکنان ضمن انتقاد از عملکرد شهردار و شورای شهر یاسوج، خواستار دریافت مطالبات خود شدند. نیروهای رسمی این شهرداری سه ماه مطالبات معوقه دارند و کارکنان شرکتی و قراردادی این مجموعه نیز به مدت ۸ الی ۹ ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌ اند.

تجمع اعتراضی خانواده های بیماران هموفیلی در تهران
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز دوشنبه بیست و دوم خردادماه ۱۴۰۲، جمعی از خانواده ‌های بیماران هموفیلی در مقابل سازمان غذا و دارو در تهران، دست به تجمع زدند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم توزیع داروی نوین بیماران هموفیلی به نام “هملبیرا” از سوی سازمان غذا و دارو به بهانه نامشخص بودن قیمت آن، صورت گرفته است.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)،۱۳ ژوئن ۲۰۲۳