برگزاری تجمعات اعتراضی

روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه، جمعی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در محدوده محل کار خود، شماری از باغداران و کشاورزان خراسان شمالی در مقابل ساختمان استانداری این استان، جمعی از مالباختگان شرکت بهنام خودروسازان در هرمزگان و گروهی از دستفروشان بازارچه ناصرخسرو در مقابل ساختمان شورای شهر تهران، با برگزاری تجمعاتی اعتراضی، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

بر اساس این گزارش، این کارگران نسبت به “عدم اجرای صحیح طرح طبقه‌ بندی مشاغل” اعتراض دارند.

تجمع اعتراضی دستفروشان بازارچه ناصرخسرو در تهران
به گزارش رکنا، امروز چهارشنبه چهاردهم تیرماه ۱۴۰۲، جمعی از دستفروشان بازارچه ناصر خسرو در تهران، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساختمان شورای شهر، دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به ممانعت از کسب و کار آنها با توجه به ایجاد (طرح ساماندهی دستفروشان) در کنار خیابان صورت گرفته است.

در این گزارش آمده است، در جلسه هفته گذشته شورای شهر تهران چهار عضو شورا با (بساط گستری) در برخی معابر پایتخت مخالفت کرده و مهدی چمران، رئیس این شورا اعلام کرده است که شرکت ساماندهی، خود نیاز به ساماندهی دارد.

تجمع اعتراضی باغداران و کشاورزان خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امروز چهارشنبه چهاردهم تیرماه ۱۴۰۲، شماری از باغداران و کشاورزان شهرستان شیروان، در اعتراض به عدم تخصیص حق آبه، در مقابل ساختمان استانداری خراسان شمالی دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم تخصیص حق آبه از سد باروز واقع در شهرستان شیروان که منجر به خشک شدن مزارع و باغ های این کشاورزان شده، صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی مالباختگان شرکت بهنام خودروسازان در هرمزگان
به گزارش بی بی سی فارسی، امروز چهارشنبه چهاردهم تیرماه ۱۴۰۲، شماری از مالباختگان شرکت بهنام خودرو سازان در هرمزگان، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل بانک رسالت این استان، دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم تحویل خودرو های آنها با گذشت بیش از دو سال از زمان ثبت نام در این شرکت صورت گرفته است.

در این گزارش آمده است، این شهروندان بانک رسالت را عامل اصلی پولشویی و فرار مدیر عامل شرکت بهنام خودرو سازان می دانند.

چندی پیش علیرضا احمدی منش، دادستان بندرعباس از ممنوع الخروج بودن اعضای هئیت مدیره این شرکت و همکاری با پلیس اینترپل برای بازگرداندن مدیر عامل شرکت هنام خودرو سازان به کشور خبر داده بود.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)،۶ جولای ۲۰۲۳