برگزاری تجمعات اعتراضی

روز شنبه بیست و یکم مردادماه، جمعی از مرغداران مقابل ساختمان وزارت جهاد کشاورزی در تهران، گروهی از کارگران شهرداری زاهدان مقابل ساختمان شهرداری مرکز استان سیستان و بلوچستان، شماری از شهروندان ساکن تبریز مقابل ساختمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی و گروهی از مالباختگان شرکت “راز خودرو” در قابل ساختمان این شرکت در تاکستان، با برگزاری تجمعاتی اعتراضی، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، روز شنبه بیست و یکم مردادماه ۱۴۰۲، جمعی از مرغداران، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، مقابل ساختمان وزارت جهاد کشاورزی در تهران، دست به تجمع زدند.

در این گزارش به نقل از این شهروندان معترض آمده است: “نهاده های سویا و ذرت خود را از سال گذشته و قبل از طرح آزاد سازی یارانه ها، دریافت نکرده اند. آنها ادعا دارند که بخشی از نهاده‌های خود را که مربوط به قبل از طرح آزادسازی یارانه ها و با ارز دولتی یا همان ارز ۴۲۰۰ تومانی است را طلبکار هستند.”

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری زاهدان
به گزارش حال وش، امروز شنبه بیست و یکم مردادماه، گروهی از کارگران شهرداری زاهدان، در اعتراض به حقوق معوقه خود مقابل ساختمان شهرداری مرکز استان، تجمع برگزار کردند.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است: “این کارگران از اردیبهشت سال جاری حقوق دریافت نکرده و با پیگیری های مکرر به انها پاسخ درسته داده نشده و صبح امروز با اعتراض به عدم پرداخت حقوق مقابل شهرداری مرکز استان در شهرستان زاهدان تجمع کرده و خواستار رسیدگی به خواست خود شدند اما با باز هم کسی پاسخگو نبوده و مسئولان این مرکز افرادی که مقابل این مرکز تجمع کردند را تهدید به اخراج کرده اند.”

تجمع اعتراضی شماری از شهروندان در تبریز
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز شنبه بیست و یکم مردادماه، جمعی از شهروندان ساکن تبریز، مقابل ساختمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی دست به تجمع اعتراضی زده و خواستار احیای دریاچه ارومیه شدند.

تجمع اعتراضی مالباختگان خودرویی در تاکستان
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، گروهی از مالباختگان خودرویی در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، مقابل ساختمان شرکت “راز خودرو” در تاکستان دست به تجمع زدند.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۱۳ اگوست ۲۰۲۳