برگزاری تجمع اعتراضی

سه شنبه بیست و پنجم مهرماه، جمعی از بازنشستگان کشوری مقابل ساختمان های صندوق بازشستگی کشوری در شهرهای سنندج، کرمانشاه و اهواز، گروهی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری مقابل ساختمان مدیریت این شرکت و شماری از کارگران شرکت فنی ساختمانی تهران جنوب شاغل در پروژه های فاز دو صنایع پلیمر گچساران مقابل کارگاه این پروژه ها، با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه شنبه بیست و پنجم مهرماه، جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، مقابل ساختمان مدیریت این شرکت دست به تجمع زدند.

تجمع اعتراضی شرکت فنی ساختمانی تهران جنوب در گچساران
به گزارش ایلنا، امروز سه شنبه بیست و پنجم مهرماه، گروهی از کارگران شرکت فنی ساختمانی تهران جنوب شاغل در پروژه های فاز دو صنایع پلیمر گچساران، در اعتراض به بلاتکلیفی شغلی و معوقات مزدی خود در مقابل کارگاه این پروژه ها دست به تجمع زدند.

کارگران حاضر در تجمع می گویند: “از خردادماه سال جاری تاکنون برای دریافت معوقات مزدی خود با مشکل مواجه هستیم. درواقع آخرین پولی که دریافت کرده‌ایم ۸ روز از خرداد ماه به همراه ۳۰ درصد حقوق تیر ماه است که به صورت علی‌الحساب پرداخت شده است. جدا از بحث معوقات مزدی دو ماه از حق بیمه کارگران به تامین اجتماعی پرداخت نشده است و در نتیجه کارگران امکان دریافت خدمات درمانی ندارند.”

برگرفته ای از سایت یورونیوز (اتحادیه اروپا) به زبان فارسی، ۱۸ اکتبر ۲۰۲۳