دستکم ۹ تجمع اعتراضی برگزار شد

یکشنبه هفدهم دی ماه، شماری از بازنشستگان صنایع فولاد در اصفهان، قائم شهر و اهواز، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در شوش، کرمانشاه و اهواز، گروهی از کارگران فولاد پارس هفت تپه مقابل فرمانداری شوش، شماری از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران و جمعی از کارکنان رسمی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در محل کار خود، با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شورای بازنشستگان ایران، روز یکشنبه هفدهم دی ۱۴۰۲، شماری از بازنشستگان صنایع فولاد در شهرهای اصفهان و قائمشهر تجمع کردند.

همچنین ایلنا از تجمع این بازنشستگان در اهواز خبر داد و نوشت: آنها خواستار توجه به مطالبات و خواسته‌ های خود شدند و عنوان کردند که باید مستمری بازنشستگان بالاتر از خط فقر باشد.

اجرای طرح تکمیلی همسان‌ سازی، تسریع در پرداخت کامل معوقات، بازگشت جایگاه واقعی صندوق فولاد در برنامه هفتم توسعه، تضمین اجرای تعهدات درمانی مطابق با آیین‌ نامه فولاد و اجرای آیین نامه و قوانین خاص فولادی و احیای جایگاه آن و همچنین افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ خود بر اساس نرخ تورم، از دیگر مطالبات این بازنشستگان است.

تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی و کارگران فولاد پارس هفت تپه
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه هفدهم دی ۱۴۰۲، شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان اداره تامین اجتماعی شهرهای کرمانشاه و اهواز دست به تجمع زدند.

بازنشستگان همچنین در شوش در مقابل ساختمان فرمانداری دست به تجمع زدند. همزمان با بازنشستگان معترض، کارگران فولاد پارس هفت تپه نیز در مقابل ساختمان فرمانداری تجمع کردند.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه هفدهم دی ۱۴۰۲، جمعی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران واقع در جزیره سیری و جمعی از کارکنان رسمی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در محل کار خود دست به تجمع زدند.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۸ ژانویه ۲۰۲۴