دستکم ۷ تجمع اعتراضی برگزار شد

سه شنبه بیست و چهارم بهمن ماه، جمعی از بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در شهرهای اراک، کرمانشاه، اهواز و یزد، شماری از اپراتورهای پست های فشار قوی برق در تهران، جمعی از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد اهواز و گروهی از کارگران پتروشیمی فارابی در ماهشهر با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم همسان سازی حقوق و وضعیت نامناسب معیشتی آنها صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی اپراتورهای پست های فشار قوی برق در تهران
به گزارش ایلنا، امروز سه شنبه بیست و چهارم بهمن ماه، جمعی از اپراتورهای پست های فشار قوی برق سراسر کشور، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساختمان شورای نگهبان در تهران تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به افزایش ۲۰ درصدی حقوق سال بعد آنها صورت گرفته است.

کارگران گروه ملی صنعتی فولاد اهواز دست به تجمع زدند
به گزارش ایلنا، امروز سه شنبه بیست و چهارم بهمن ۱۴۰۲، جمعی از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان امور اجتماعی و سرمایه انسانی این شرکت در اهواز، دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این کارگران در اعتراض به عدم اجرای دقیق طرح طبقه‌ بندی مشاغل و همسان‌ سازی دستمزدهای آنها صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی کارگران شرکت پتروشیمی فارابی در بندر ماهشهر
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، شماری از کارگران شرکت پتروشیمی فارابی در بندر ماهشهر، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در محل کار خود دست به تجمع زدند.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۱۴ فوریه ۲۰۲۴