دستکم چهار تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کارکنان اداره آب و فاضلاب بهبهان

چهارشنبه دوم اسفندماه و روز گذشته، گروهی از کارگران کارخانه گروه ملی فولاد ایران در اهواز برای دومین روز متوالی، جمعی از ثبت نام کنندگان طرح یکپارچه پژو پارس نوبت زمستان در تهران و گروهی از شهروندان ساکن اراک در محوطه باغ ملی این شهر در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع زدند. همچنین جمعی از کارکنان اداره آب و فاضلاب بهبهان دست به اعتصاب زدند.

تجمع این کارکنان در اعتراض به عدم پرداخت چهارماه حقوق معوقه، عدم پرداخت عیدی و عدم پرداخت مطالبات چند ساله خود، صورت گرفته است.

این کارکنان معترض خواستار پاسخگویی از سوی رئیس اداره، آقای سیامک شکوریان هستند.

تجمع اعتراضی شهروندان در اراک
به گزارش هرانا، روز سه شنبه یکم اسفندماه، گروهی از شهروندان ساکن اراک، در اعتراض به آلودگی هوای این شهر تجمع کردند.

این تجمع در محوطه باغ ملی این شهر در اعتراض به استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه شازند که موجب آلودگی هوای اراک شده است، صورت گرفت.

تجمع اعتراضی کارگران گروه ملی صنعتی فولاد در اهواز
به گزارش ایلنا، امروز چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲، گروهی از کارگران کارخانه گروه ملی فولاد ایران در اهواز، برای دومین روز متوالی در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان از انجام فعالیت های روزانه خود امتناع کردند و در محوطه این کارخانه دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، اعتراض این کارگران به دلیل تعلیق برخی از کارگران معترض و همچنین اجرای ناقص طرح طبقه‌بندی مشاغل صورت گرفته است. آنها خواستار بازگشت به کار کارگران تعلیق‌شده و برقراری عدالت مزدی در میان کارگران هستند.

تجمع اعتراضی ثبت نام کنندگان طرح یکپارچه پژو پارس در تهران
به گزارش رکنا، امروز چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲، جمعی از ثبت نام کنندگان طرح یکپارچه پژو پارس نوبت زمستان، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت در تهران، دست به تجمع زدند.

تجمع این متقاضیان در اعتراض به تبدیل طرح اجباری خودروی آنها، صورت گرفته است.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۲۲ فوریه ۲۰۲۴