برگزاری تجمع اعتراضی

تعدادی از نیروهای پیمانکاری شرکت فولاد مکران در چابهار و شماری از مالباختگان رضایت خودروی طراوت نوین تاکستان با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. از سوی دیگر گروهی از کارکنان پیمانکاری شرکت عمران سازان چابهار در اعتراض به معوقات مزدی خود، دست به تجمع و اعتصاب زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از حال وش، روز چهارشنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۳، شماری از کارکنان شرکت فولاد مکران چابهار، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در این گزارش آمده است، این کارگران در اعتراض به عدم پرداخت حقوق دو ماهه خود دست به تجمع زدند که با دخالت نیروهای امنیتی مواجه شده و متفرق شدند.

تجمع و اعتصاب کارکنان پیمانکاری شرکت عمران سازان چابهار
به گزارش حال وش، روز پنجشنبه هجدهم مرداد ۱۴۰۳، شماری از کارکنان پیمانکاری شرکت عمران سازان چابهار در اعتراض به عدم دریافت پنج ماه دستمزدشان در محل کار خود (قطعه دوم) دست به تجمع و اعتصاب زدند.

بر اساس این گزارش، این کارکنان از انجام فعالیت های روزانه خود امتناع کرده و کماکان در اعتصاب بسر میبرند.

تاکستان؛ تجمع اعتراضی ماباختگان شرکت رضایت خودرو و طراوت نوین
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، شماری از مال باختگان شرکت رضایت خودرو و طراوت نوین تاکستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

پیشتر هرانا با انتشار گزارش هایی از تجمع اعتراضی این شهروندان به عدم دریافت خودرو و یا پس گرفتن مبالغ پرداختی آنها، علیرغم پرداخت وجه خودروی ثبت نامی به این شرکت، پرداخته است.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۱۰ اگوست ۲۰۲۴