دستکم چهار تجمع اعتراضی برگزار شد

گروهی از خانواده‌های بیماران SMA در مقابل ساختمان وزارت بهداشت در تهران، تعدادی از کارکنان شاغل در پالایشگاه اول و دوم مجتمع گاز پارس جنوبی (SPGC) در مقابل درب ورودی این مجتمع و شماری از پرستاران و پرسنل اورژانس در مقابل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

روز شنبه دهم شهریور ۱۴۰۳، گروهی از کارکنان شاغل در پالایشگاه اول و دوم مجتمع گاز پارس جنوبی (SPGC)، در اعتراض به عدم رسیدگی مطالباتشان در مقابل درب ورودی شرکت و مدیریت این مجتمع، دست به تجمع زدند.

حذف مدیران نالایق، ناعادلانه بودن سقف‌ حقوق، اصلاح کف‌ حقوق برای کارکنان جدید، حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی و پرداخت کامل سنوات، اجرای کامل ماده ۱۰، پرداخت بک-پی ماده ۱۰، عدم تفکیک مشاغل در مناطق عملیاتی و عدم دست‌ درازی به صندوق بازنشستگی نفت”‌ از جمله مطالبات کارگران معترض به شمار می آید.

تجمع اعتراضی خانواده‌های بیماران SMA در تهران
به گزارش کارگران ایران، روز جاری، گروهی از خانواده‌های بیماران SMA، در مقابل ساختمان وزارت بهداشت در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم تامین داروهای مورد نیاز آنها توسط نهادهای متولی صورت گرفته است.

تجمع پرستاران و پرسنل اورژانس در اصفهان
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز شماری از پرستاران و پرسنل اورژانس با برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

اصلاح تعرفه‌گذاری و ثبت خدمات پرستاری به نام پرستاران، اجرای صحیح قانون بهره وری و حذف اضافه‌ کار اجباری از جمله مطالبات این پرستاران به شمار می آید.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۱ سپتامبر ۲۰۲۴