دستکم دوازده تجمع اعتراضی برگزار شد

روز سه شنبه هفدهم مردادماه، جمعی از بازنشستگان کشوری مقابل ساختمان های صندوق بازنشستگی و استانداری شهرهای کرمانشاه، یزد، شیراز، همدان، ایلام، کرج، اردبیل و سنندج در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع زدند. همچنین گروهی از کارگزاران مخابرات روستایی آذربایجان غربی مقابل دفتر مدیر منطقه مخابرات این استان واقع در ارومیه، جمعی از افراد دارای معلولیت مقابل ساختمان شورای شهر تهران، گروهی از پرستاران و کارکنان درمانگاه “گلستان” اهواز در مقابل ساختمان اداری این درمانگاه و شماری از شهروندان ساکن ملارد، با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم همسان سازی دستمزد و وضعیت نامناسب معیشتی صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی کارگزاران مخابرات روستایی در ارومیه
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه شنبه هفدهم مردادماه، گروهی از کارگزاران مخابرات روستایی آذربایجان غربی در اعتراض به عدم تحقق مطالباتشان، در مقابل دفتر مدیر منطقه مخابرات این استان واقع در ارومیه، دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به تاخیر در پرداخت دستمزد صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی افراد دارای معلولیت در تهران
کمپین معلولان اعلام کرد که امروز سه شنبه هفدهم مردادماه، گروهی از افراد دارای معلولیت در مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به واگذاری سامانه حمل و نقل افراد دارای معلولیت به بخش خصوصی صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی پرستاران و کارکنان درمانگاه در اهواز
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه شنبه هفدهم مردادماه، جمعی از پرستاران و کارکنان درمانگاه “گلستان” اهواز، در مقابل ساختمان اداری این درمانگاه، دست به تجمع اعتراضی زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این افراد در اعتراض به عدم پرداخت عادلانه حقوق آنها صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی شهروندان در ملارد
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه شنبه هفدهم مردادماه، شماری از شهروندان ساکن ملارد در اعتراض به “تصرف زمین‌ها و باغات مردم از سوی بنیاد شهید”، دست به تجمع زدند.

بنا بر این گزارش، سازمان اقتصادی کوثر، متعلق به بنیاد شهید، برخی از ساکنان را مجبور به ترک املاک خود کرده و برای برخی دیگر هم اخطاریه فرستاده است.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۹ اگوست ۲۰۲۳