دستکم یازده تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب معلمان خرید خدمات آموزشی در سیستان و بلوچستان

روز یکشنبه نوزدهم آذرماه، شماری از بازنشستگان صنایع فولاد در شهرهای قائم شهر، رودبار، اصفهان و اهواز، جمعی از مالکان زمین‌ های شهرک ژاندارمری در مقابل دادگاه تجدیدنظر تهران، تعدادی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران واقع در جزیره سیری، جمعی از کارکنان رسمی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در محل کار خود، گروهی از بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرهای شوش، کرمانشاه و اراک و جمعی از بازنشستگان وزارت نفت در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. همچنین روز گذشته شماری از معلمان خرید آموزشی شهرهای راسک، بنت و آشار در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات خود دست به اعتصاب زدند.

این تجمعات در مقابل دفاتر صندوق های بازنشستگی در شهرهای قائم شهر، رودبار، اصفهان و اهواز صورت گرفت.

“اجرای بند یک صورت جلسه ۱۵ مهر ماه هیات مدیره، اجرای طرح تکمیلی همسان‌ سازی، دریافت مطالبات معوقه، تضمین اجرای تعهدات درمانی مطابق با آیین‌ نامه فولاد، اجرای آیین نامه و قوانین خاص فولادی و احیای جایگاه آن و افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ بر اساس نرخ تورم عنوان شده است.

تجمع اعتراضی مالکان زمین‌ های شهرک ژاندرمری در تهران
به گزارش خبرگزاری هرانا، امروز یکشنبه نوزدهم آذرماه، شماری از مالکان زمین‌ های شهرک ژاندرمری در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل دادگاه تجدیدنظر تهران تجمع کردند.

بر اساس ویدیویی که در این خصوص در شبکه های اجتماعی منتشر شده، معترضان می‌ گویند که نزدیک به پنج سال است منتظر حکم دادگاه تجدیدنظر و صدور رای هستند. اما تاکنون به پرونده آنها رسیدگی نشده است.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه نوزدهم آذرماه، شماری از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران واقع در جزیره سیری و جمعی از کارکنان رسمی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در محل کار خود تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرهای مختلف
به گزارش اتحادیه آزاد کارگان ایران، امروز یکشنبه نوزدهم آذرماه، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرهای شوش، کرمانشاه و اراک دست به تجمع زدند.

تجمع اعتراضی بازنشستگان مناطق نفت خیز جنوب
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه نوزدهم آذرماه، جمعی از بازنشستگان وزارت نفت در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با برگزاری تجمع اعتراضی مقابل درب شماره ۳ این شرکت، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

اعتصاب معلمان خرید خدمات آموزشی در شهرهای راسک، بنت و آشار در سیستان و بلوچستان
به گزارش حال وش، روز شنبه هجدهم آذرماه، شماری از معلمان خرید آموزشی شهرستان های راسک، بنت و آشاردر اعتراض یه عدم رسیدگی به مطالبات خود دست به اعتصاب زدند.

این معلمان با حاضر نشدن سر کلاس های درس خواستار رسیدگی به وضعیت شغلی و دریافت حقوق و معوقات خود شدند.

گفتنی است، روز جاری در همین راستا شماری از دانش آموزان این شهرها با در دست داشتن پلاکاردهایی اعتراضی در محل آموزش خود به حمایت از این معلمان پرداختند.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۱۱ دسامبر ۲۰۲۳